Vítejte :) | Uživatel: Heslo: Pamatovat: | Zaregistrovat! | Heslo? | cz sk de en
 
Stran: [1]   Dolů
 
Autor Téma: Byt do prenajmu Blizko ZH -Effretikon okamzite volny  (Přečteno 12296 krát)
asterix634



Karma: 0
Příspěvků: 1


« : Leden 20, 2016, 03:40:56 pm »

Hladam niekoho kto hlada byt v okoli ZH.
Jedna sa o 1.izb.byt v Effretikone,byt je zrenovovany,v malej bytovke v tichom prostredi blizko parku,obchod Denner je 30m -hned oproti,na SBB 5.min.pesi,Sbahnom do Zurichu cca 15.min do Wintherturu 10.min.
Samostatna kuchyna,kupelna ,balkon byt je na 1.poschodi,spolocna pracovna, susiaren.
Byt je volny okamzite,po dohode mozem nechat ( cena dohodou) novu manzelsku postel a jedalensky stol so 4.stolickami.
Cena za mesiac vratane energii,vody,kurenia je 1100chf.
Zaznamenáno
Stran: [1]   Nahoru
 
 
Skočit na:  

Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2013, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!

Impressum (Pravidla stránky) | Kontakt | Curych.ch © 2013
Stránky krajanů o životě v Curychu - Zürichu. O srazech a akcích, zábavě, práci, bydlení, studiu, kultuře. Užitečné články, diskuze, galerie, inzerce, seznamka, spolujízda - autostop z a do Curychu a spoustu užitečných a aktuálních informací o životě české a slovenké komunity ve Švýcarsku.

Odkazy | italienisch einfach lernen | polnisch einfach lernen | tschechisch einfach lernen | französisch lernen | sprachen lernen online | türkisch einfach lernen | serbisch einfach lernen | portugiesisch einfach lernen | spanisch sprachkurs | chinesisch einfach lernen | niederländisch einfach lernen | deutsch als fremdsprache lernen | finnisch einfach lernen | kroatisch einfach lernen | dänisch einfach lernen | russisch einfach lernen | schwedisch einfach lernen | amerikanisches englisch einfach lernen | spanisch einfach lernen | ungarisch einfach lernen | sprachkurs shop | amerikanisches englisch lernen